Talven 2018 viikkoharjoitukset

 

Tiistai

Liikuntamyllyn vetoharjoitukset

Iltapäivävuoro klo 16:30 alkaen, naiset ja miehet
Matin vetämä harjoitus alkaa klo 16:40 koordinaatioilla. Tule mukaan verrytelleenä! Vedot klo 17:00. Jouluun asti nopeuskestävyyttä, joulun jälkeen määräintervalleja tai pidempiä vk-vetoja.
Vaihtoehtona omatoimiharjoitus. Radan käyttömahdollisuus päättyy klo 18:00.

Iltavuoro, nuoret
klo 17:45–18:00 verryttely omatoimisesti.
klo 18:00 aktivoinnit Karinin johtamana
klo 18:15 koordinaatiot soveltuvissa ryhmissä
klo 18:30 vedot

Keskiviikko

Ogelin lenkki ja sali
Klo 18 Lenkki omatoimisesti sopivissa ryhmissä
Klo 19 salivuoro:
Karinin ja Leenan vetämä suunnistajan kuntopiiri.
Edistyneemmille voimaharjoittelu vapailla painoilla. Kestovoimaa tai nopeusvoimaa jakson teeman ja urheilijan ohjelmaan soveltuen.

Torstai

Lamppulenkki
Klo 18 kokoontuminen johonkin lähialueen maastoon juoksemaan sopivissa porukoissa esim. viime kesän Iltarasti-ratoja.

Lauantai

Suunnistusharjoitus
Klo 10 lumitilanteen mukaan suunnistusharjoituksia. Tekniikkatreeniä omilla kartoilla, akatemiavalmennuksen yhteistyötarjontaa tai reipasta viestiharjoitusta vauhdikkaassa maastossa.

Sunnuntai

Maastolenkki tai vaellus
Klo 10 alkaen. Pitkää ja tasavauhtista hiussuoniston kehittämistä, maastossa niin pitkään kuin voi, sitten siirtyminen suksille.

Paikat, ohjelmat ja muut yksityiskohdat Nimenhuudosta ja sähköpostitiedotuksesta.

 

Hyödynnä harjoituksia huomioiden henkilökohtaiset kehittymistarpeesi ja elämän muut rajoittavat tekijät.

Paras tulos syntyy pohtiessasi rytmitystä oman henkilökohtaisen valmentajasi tai ryhmävalmentajan kanssa. Testaaminen on luonnollinen osa kehittymisen seurantaa. Säännöllisen testauksen avulla saat palautteen kehittymisestäsi. Harjoittelua on sen pohjalta helpompi kohdentaa oikeisiin asioihin.